30.07.10
Mike na Digg.com

Mike poinformował na swoim blogu, że założył konto w serwisie Digg.com. Jeśli z niego korzystacie, możecie wejść pod ten adres i dodać Shinodę do znajomych.

29.07.10
ATS w Japonii

Dzięki witrynie Warner Music Japan dowiedzieliśmy się, że japońska wersja ATS będzie zawierać jeden bonusowy utwór. Niestety nie będzie to żaden studyjny kawałek, lecz "New Divide" w wersji live.

28.07.10
Kolejny koncert LP w Niemczech

Zespół potwierdził kolejny koncert. Występ zaplanowany jest na 26 października w Dortmundzie w Westfalenhalle. Bilety w sprzedaży od 31, a dla członków LPU od 29 lipca.

 
 
 
 

Koniec z darmowymi DSP

03 Mar 2010 18:56 - napisał/a Qba
Uruchomienie oficjalnej strony oferującej do kupienia profesjonalne nagrania audio z tras koncertowych Linkin Park (znane wszystkim jako DSP) zmieniło stanowisko zarządu oraz samego zespołu w sprawie rozpowszechniania tych materiałów na fanowskich stronach. Fakt, że za owe materiały zespół będzie czerpał korzyści finansowe powoduje, że od tej pory, nie możemy legalnie pozwalać na publikowanie ŻADNYCH DSP - tak samo nowych, jak i starych. Nic z 2007, 2008, 2009, itd. Admin serwisu LPLive.net, który "specjalizował się" w ich udostępnianiu, otrzymał taką informację. Wiemy, że to smutna wiadomość, ale nie możemy nic na to poradzić, dlatego od dziś prosimy o stosowanie się do nowego "zakazu".

Credits to lplive.net!


Heh śmiać mi się chce naprawdę ponad 2 lata ściągania DSP bez problemów żadnych, nagle po tym czasie..."aha udostepnianie DSP jest zabronione" :P
Dedicated, 03 Mar 2010 19:10
no przecież wcześniej też czerpali z tego korzyści materialne, lol... było do kupienia na koncertach za 10 Euro czy ileś i potem ci co se kupili udostępniali to w necie... więc co, wcześniej było to legalne? przecież też za darmo nie było, żal...
lostek815, 03 Mar 2010 19:22
i kolejny żal... żeby kupić to za pośrednictwem ich oficjalnej strony to wcześniej trzeba jeszcze wydać kasę na fanclub ;/ sorry za dwa komenty, mam nadzieję, że gdzieś ściągnę DSP z Brna 2008 (PW)
lostek815, 03 Mar 2010 19:26
"for LPU at the moment 7,49$ and later after 2 weeks when it's open for everyone it will be 9,99$ i think" - SpikeMinoda z LPL.
Qba, 03 Mar 2010 19:30
lostek815> Myślę,że raczej DSP z Brna nie ściągniesz bo podobno nie ma i nie będzie ;P
Dedicated, 03 Mar 2010 19:51
LPU wyczyniało już różnego rodzaju głupoty, ale to śmiało kandyduje do ŻENADY wszechczasów.
Nook, 03 Mar 2010 20:36
Czy oni za mało zarabiają, czy co? Bo ja już ku*wa nie rozumiem!
rzepcio1987, 03 Mar 2010 22:45
W wielu powiedzonkach o zabarwieniu sarkastyczno-wykpiwającym, mających na celu zdeklasowanie czyjejś wypowiedzi, używa się zwrotu "(...) aaa gdyby świnie mogły latać (to coś tam, coś tam)", napewno to znacie.
W przypadku łebków z zespołu Linkin park zwrot ten nabiera realnych rozmiarów z tego względu, że Te świnki naprawdę latają, a mówiąc w czasie ciągłym - lecą, i to cały czas, na kasę.
Wszystkie ten frajerskie akcje typu- płatny fanklub LPU.com, sprzedaż dupereli, teraz jeszcze (o zgrozo!) jakaś chujowa 8-bitowa gierka, za którą też sobie każą pewnie nieźle zapłacić, no i jeszcze wpychają się z tym ryjem w każdą możliwą "aferę" (akcje typu Haiti itd.), drugie pierdolone U2.
Nie powiem, kiedyś słuchałem LP, nawet bardzo (szczególni
Kingpin, 03 Mar 2010 23:01
e za HT i Meteorę), bylem nawet na ich koncercie. Jednakże ich bezgraniczna chęć zarobku jest wręcz żałosna, to już nic innego jak zachlanność. Byłem dziś w media, patrzę, a na półce plyta "LPU 9 demo songs" za... 45zł!! , to trzeba być naprawdę dobrym frajerem, żeby próbować sprzedawać ludziom stare dema za taką kasę, a jeszcze większym frajerem, żeby takie coś kupić.
Kingpin, 03 Mar 2010 23:06
Teraz jeszcze ten news o Dead by sunrise (notabene - beznadziejnej kapeli), i co widzę... kolejny frajerski, pazerny ruch na kasę... tak jak mówiłem wcześniej - świnki.
Moja irytacja LP nie wynika tylko, choć głównie dlatego, jedynie z tej anormalnej chęci zarobku, ale również z tego powodu, ze ten zespól zdziadzial muzycznie - "New divide", teraz to śmiszne "Not alone"
Kingpin, 03 Mar 2010 23:13
Ten ostatni kawalek powinien być hymnem dla jebiących się w dupakę, z uwagi na "wokal".
Post ten nie jest objawem hejtingu, tylko nagromadzeniem spostrzeżeń, a które to prowadzą do jednej konkluzji,a mianowicie LP to syf, tym dziś dokladnie jest ten zespól. I o ile Korn i Limp bizkit przeszły próbę czasu (w stosunku do mnie) i dalej cenię te zespoły, a nawet czekam z niecierpliwością na plytkę, o tyle LP stał się jebanym ścierwem, które muzycznie ma niewiele do zaoferowania, natomiast w roli świnki skarbonki odnajduje się świetnie.
Kingpin, 03 Mar 2010 23:22
Bez urazy dla wszystkich fanów odwiedzających tę stronkę.
Kingpin, 03 Mar 2010 23:25
A może tak uważaj na język, bo to nie jest burdel...
drummer_lodz, 03 Mar 2010 23:52
Kingpin sądząc po Twojej frustracji i ilości postów pod rząd, nie zostało Ci nic innego jak wybrać któryś most i rzucić się otchłani wolności, po czym walnąć tym nie kulturalnym łbem o taflę może jeszcze nawet lodu? Powodzenia! Czekamy na info jak było.
Pierzak, 04 Mar 2010 07:34
Wracając do tego co napisałeś. Mówisz, że LP chce się nachapać, a podajesz przykład zespołu który w ciągu 5 lat wydał albumy: LIVE&RARE, GREATEST HITS, MTV UNPLUGGED. Zespół który wydaje płyty bez pomysłu,a na ostatnią nie miał nawet pomysłu by ją nazwać. Limp Bizkit też przykładem wzorcowym nie jest (New Old Songs, Greatest Hitz).
Pierzak, 04 Mar 2010 09:29
LP: LiT, CC, SfU, RtR:LaMK, LPU9DS nawet Reanimation można dodac bo nie jest to album studyjny choc najlepszy z zestawienia, widzisz Pierzak, nie chodzi o to by zespół robił jak najmniej takich rzeczy, ale LP ma np 3 studyjne albumy, Korn z 8, LB nagrywają piąty, a zarządzający LP nawalają co chwile nowymi pomysłami jak zarobic na tym co nie wymagało roboty od zespołu, przypomne jeszcze o takim czymś jak FPATPF, miliony bibelotków, gra osmiobitowa, płatny fanklub, teraz DSPki
ghost of zayl, 04 Mar 2010 09:43
nie będzie dla mnie niczym nadzwyczajnym gdy po 4 albumie LP wypuści The Greatest Hits
ghost of zayl, 04 Mar 2010 09:45
Ale ja nie mówię, że jestem za czy to dobrze, tylko że KoRn nie jest dla mnie akurat przemawiającym przykładem. Już bardziej trafnym przykładem byłby dla mnie Green Day.
Pierzak, 04 Mar 2010 10:11
zgadzam się z ostatnim postem "Pierzaka"

co do LP ( a właściwie do tych ludzi którzy z nimi pracują) to, czasem mnie wkurzają ze za takie beznadziejne rzeczy trzeba płacić, jednak wątpię żeby była to inicjatywa Chestera, Mike´a lub reszty ( bo chyba maja wystarczająco dużo kasy). Moim zdaniem są za to odpowiedzialni ludzie, którzy na zespole chcą zarobić i przez to członkowie LP wyglądają na pazerne świnie...
lp_freak, 04 Mar 2010 12:38
Nook -> nieee... platynowej tabliczki super-fana nic nie przebije... ;-)
Leslie, 04 Mar 2010 13:39
A co nas to obchodzi, kto o tym decyduje? Chłopaki sygnują to własnym nazwiskiem jako zespół, więc nie rób z nich tutaj Janków Muzykantów, którzy żyją w ubóstwie, a zła wytwórnia ciągnie z nich kasę. LP bierze ogromne pieniądze za koncerty, przy SRF-ie mogłem się o tym przekonać. Dwa razy tyle co Pearl Jam czy Guns'n'roses. A te DSP to żenada tysiąclecia, ale kogo to obchodzi: kto mógł, ten się już dawno w nie zaopatrzył.
ringo, 04 Mar 2010 13:50
Dokładnie, kto chciał już je ma. I jak będzie chciał, to będzie miał też nowe. Tylko, że trochę mniej legalnie;] Ale wiecie, ja tam chłopaków rozumiem. W końcu kryzys...=D
Pierzak, 04 Mar 2010 14:00
Pierzak, jak już chcesz polemizować z Kingpinem, to może na wyższym poziomie. Bo czepianie się zespołów, jakie podał jako przykład - jak widzisz - wcale nie zmienia wniosku dot. LP.
corell, 04 Mar 2010 14:24
Przypomnę pierwszą wzmiankę: http://lpzion.org/news,2250
Cóż, zapomnieli wtedy o drobnym szczególe ;)
corell, 04 Mar 2010 14:30
Nie chce polemizować z Kingpinem, albowiem częściowo zgadzam się z tym co napisał. Jedyne co mnie "zabolało" to właśnie te zespoły, no i sposób w jaki pisał. Można imo pewne rzeczy przelać na "papier" zdecydowanie kulturalnie, czytaj tak jak zawsze ja.:)
Pierzak, 04 Mar 2010 15:32
"ringo" wcale nie uważam ze chłopaki z LP są święci. Ale chyba swoje własne zdanie mieć mogę...
lp_freak, 04 Mar 2010 16:30
Mnie jakoś nigdy nie kręciły koncertowe wersje piosenek (poza kilkoma wyjątkami) i dlatego nie ściągałem DSPów, gdy były dostępne w sieci za darmo i dlatego też nie przywiązywałem większej wagi do informacji o profesjonalnych bootlegach. Choć nie zmienia to faktu, że czuję niesmak czytając tego newsa, a jeszcze większa irytacja mnie ogarnia, gdy patrzę na komentarze na LPU, jaki to świetny pomysł HQLPU wymyślili. Widać, nie tylko fanami Firmy da się manipulować.
lukislo, 04 Mar 2010 17:48
lol, co z tego, że Limp Bizkit czy Green Day mają więcej płyt studyjnych? chyba do jasnej cholery są to zespoły istniejące dłużej od LP, c'nie???

Dedicated -> jak to? :( miały być z 2008 roku to myślałem, że wszystkie :/
lostek815, 04 Mar 2010 19:48
lostek815 > Pisało na lplive : "No summer europe shows from '08 (except Milton Keynes)"
Dedicated, 04 Mar 2010 19:57
Lostek, Muse istnieje mniej więcej tyle co LP, a wydało w ciągu 10 lat 5 płyt. Jak więc widać można.
Pierzak, 05 Mar 2010 07:04
Na demonoid są już niektóre DSP :P
Dedicated, 05 Mar 2010 07:53
Kingpin ma rację, niektórzy napisali że nie zgadzają się co do zespołów które podał za przykład, ale Kingpin napisał wyraźnie "...przeszły próbę czasu (w stosunku do mnie)..." więc nie rozumiem dlaczego niektórzy od razu są oburzeni :P LP od dawna mnie irytuje, wydają mało płyt (np. w stosunku do Muse, jak napisał wyżej Pierzak), często robią coś na odp****** (patrz. LPU8), Mike na blogu a Pheonix na Twitterze wnerwiają fanów a Chester zajmuje się głupim projektem pobocznym i później pyta się (na Twitterze) dlaczego nikt nie kupuje płyt DBS... Wszystko wydaje mi się coraz bardziej nastawione na zysk, nie dziwie się że Kingpin aż tak się poirytował bo czuję to samo. Mam nadzieję że pomimo wulgaryzmów jego komentarze nie zostaną usunięte bo tra
Apocalyptic, 06 Mar 2010 19:03
...trafił w sedno. Czuję się jak wypychacz portfeli...
Apocalyptic, 06 Mar 2010 19:05

Musisz być zalogowany/a by móc dodawać komentarze

  do góry